نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
851
-
الف
+

آی فیلم2 را در یوتیوب دنبال کنید

صفحه یوتیوب شبکه آی فیلم 2 به آدرسIfilmtv2 راه اندازی شد.

آی‌فیلم2 کانال اختصاصی برای نشر سریال‌ها و فلم‌های ایرانی برای مخاطبان فارسی‌زبان غیر ایرانی به‌ ویژه در افغانستان و تاجیکستان از همان روز های نخستین راه اندازی، مسیرهای ارتباطی مختلفی را جهت سهولت دسترسی و ارتباط دوسویه با بینندگانش در اینستاگرام، فیسبوک فراهم کرده است.

به تازگی این شبکه تلویزیونی در جهت حفظ راه های ارتباطی خود با بینندگان فارسی زبان در سرتاسر جهان صفحه مجازی در یوتیوب به آدرس Ifilmtv2 راه اندازی کرده است.

مخاطبان این کانال ماهواره ای از افغانستان، تاجیکستان، ایران و سایر کشورها در صفحه یوتیوب آی فیلم 2 می توانند از سکانس های تماشایی فلم و سریال ها، برنامه های مختلف و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.

لازم به ذکر است راه های ارتباطی دیگر کانال تلویزونی آی فیلم 2 به شرح زیر می باشد:

برای مخاطبانی که با وبسایت آی فیلم 2 آشنایی دارند این بخش کاملا مشخص است. شما با وارد شدن به آدرس fa2.ifilmtv.ir می توانید گزینه «دریچه تماس با ما» را پیدا کرده و وارد این قسمت شوید.

این بخش شامل قسمت هایی همچون «تصایر شما»، «نظرات شما»، «فایل های صوتی شما»، «ویدیوهای شما»، «دیدگاه شما» و «نظرسنجی» می باشد.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 با کلیک کردن بر روی هر بخش می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات، ویدیو، تصاویر و پیام های صوتی خود را ارسال کنند.

قابل ذکر است که موارد ارسال شده از سوی مخاطبان، پس از تایید به طور روزانه در همین بخش ها ثبت می گردد.

شماره «0093787449899» آسان ترین راه ارتباطی آی فیلم2

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 می توانند با ذخیره کردن شماره «0093787449899» در تلفن های خود هم از طریق «سامانه پیامکی» و هم از برنامه پیامرسان «واتس آپ» تمامی درخواست و پیشنهادات یا فلم و عکس هایشان را ارسال کنند.

صفحه رسمی آی فیلم2 در اینستاگرام

همچنین صفحه آی فیلم2 در فضای مجازی «اینستاگرام» به آدرس ifilmtv2 بستر مناسبی جهت ارتباط بینندگان با عوامل این شبکه می باشد.

«پنجره آی فیلم» دریچه ارتباطی میان ما و شما 

 برنامه تعاملی «پنجره آی فیلم» توانسته پل ارتباطی خوبی بین تلویزیون آی فیلم2 و مخاطبانش ایجاد کند.

در این برنامه پیام ها و نظرات مخاطبان خوانده می شود، نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی که آن ها ارسال کرده اند انداخته می شود و اطلاعاتی راجع به برنامه‌های در حال نشر این کانال تلویزیونی ارائه می‌شود.

«پنجره آی فیلم» در روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 21:30 به وقت تهران، 22:30 به وقت کابل و 23:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر